צמד המלים מודיעין תחרותי מעורר אסוציאציה של טכנולוגיה מתוחכמת, אלגוריתם מורכב ואדם שיש לו גישה לכל המידע בעולם. אך עבודת המודיעין התחרותי היא הרבה יותר מאדם אחד או אלגוריתם חכם שיודע לתת לנו את כל התשובות. היא קשורה קשר הדוק ביכולות בינאישיות.

לאחרונה קראתי פוסט של מנהלת מודיעין תחרותי באחת מיצרניות התרופות הגדולות. הפוסט שפורסם בלינקדאין עוסק בתכונות, כישורים ומיומנות הנדרשים מאדם המועמד לתפקיד בתחום המודיעין התחרותי. 

היא מתארת בפירוט רב מאוד את הצדדים השונים בעבודת המודיעין התחרותי, ואינה מסתפקת בציון התכונות הנדרשות, אלא דנה בכל אחת מהן באופן מעמיק. המועמד האידיאלי צריך להיות בעל תכונות רבות, שאותן היא מסווגת לכישורים ומיומנויות טכניות, ניסיון עסקי ולבסוף "מיומנויות רכות". למיומנויות הרכות, היא מסכמת, יש חשיבות רבה שכן קל מאוד ללמוד תעשייה או שוק, הרבה יותר קל מאשר ללמוד כיצד לנווט בסבך הפוליטיקה הארגונית. 

בעולם מושלם, למועמד האידיאלי הזה יש את המתכון להצלחה. אבל לפעמים, המציאות מכריחה אותנו להתמודד עם מצבים שלא צפינו אותם. להם אני קוראת "דברים שלמדתי היום בעבודה".

מודיעין תחרותי מנקודת מבט אישית – הרצאה פתוחה לקהל הרחב

בהרצאה הקרובה אדבר בדיוק על  הדברים האלה, הדברים שלמדתי היום בעבודה, והם נקודת המבט האישית שלי על מודיעין תחרותי.  

מתי? יום ד',  2.5.2018, בשעה 16:00

איפה?  בספרייה למדעי החברה, הניהול והחינוך ע"ש ברנדר מוס, אוניברסיטת תל אביב. בקיצור, הספרייה שליד בנין נפתלי, ככה יותר קל לזכור. 

ההרצאה היא ללא תשלום ופתוחה לקהל הרחב, רק צריך להירשם כאן. 

בואו, יהיה כייף. 

 
 
 
G
M
T
 
       
 
 
 
Text-to-speech function is limited to 200 characters

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן